Saali zämä :D

Diskutiere Saali zämä :D im Newbie & Goodbye Forum im Bereich Andere Themen; Ok, wenn me bir Versicherig büglet, isches natürlich sehr gäbig. Do dermit chani haut leider nid diene. Und jo ebe, süsch würsch s'Gäud nume für...
  • Saali zämä :D Beitrag #21
Ok, wenn me bir Versicherig büglet, isches natürlich sehr gäbig. Do dermit chani haut leider nid diene. Und jo ebe, süsch würsch s'Gäud nume für angers usgä. Wär jo ou schad. So hesch wenigstens ou öppis rächts dervo! :D

• Saali zämä :D Beitrag #22
na demfall herzlich willkomme..

han da also au nonig so viel zsäge.. =) trotzdem freuts mi nomal öpper us de schwiiz zxee..

schöns auto wetsch der chaufe... wenni ned im usedienst tätig wär, hetti mir das au überleit..
ah ja und das mit de versicherig schaffe kenni, trifft bi mir au zue.. =)

grüessli und viel spass im forum

• Saali zämä :D Beitrag #23
na demfall herzlich willkomme..
han da also au nonig so viel zsäge.. =) trotzdem freuts mi nomal öpper us de schwiiz zxee..
schöns auto wetsch der chaufe... wenni ned im usedienst tätig wär, hetti mir das au überleit..
ah ja und das mit de versicherig schaffe kenni, trifft bi mir au zue.. =)
grüessli und viel spass im forum
Juhuu...nomol es Schwiizerli :D

I frage mi scho langsam, öb das nöd zu schön und zu tüür isch für mich als "junge Schnuufer"... abo ebe...wenns Versicherigstechnisch klappet und so, wiso au nöd :D

thnx! :]

• Saali zämä :D Beitrag #24
Ja guet mit 21 sones gschoss under em allerwärtiste.. isch scho chli krass..

wemmer bedenkt dasi sit 20gi mis erste und bisher einzige auto(opel corsa) fahre.. =) aber ebe, bi mir ischs au bald sowiit... juuuhuuu..

gruess

• Saali zämä :D Beitrag #25
ouh servela

schee mo wieder was junges im forum zu hawwe ne. ich kumm aus de palz un bin enezwanzisch joahr alt

ich denk mo dasses ke problämsche gebt wenn ich do ah bissl meinen schene dialekt uf de tisch klatsch:)

dann wünsch ich da mo viel spaß do ne

• Saali zämä :D Beitrag #26
Es Hallo au us de Zentralschwiz :wave:

Gli semmer als Schwizer e de Öberzahl do :D

• Saali zämä :D Beitrag #27
Welcome:wave:
Versteh wohl kein wort von was Vanilla und Lisa schreiben :astonish: ,aber es wird wohl stimmen;)

• Saali zämä :D Beitrag #28
Tach auch :)

Ich versteh alles :finger:

• Saali zämä :D Beitrag #29
Hi und Willkommen hier:wave:

@ kimko wenn sich Schweizer unterhalten habe ich nix verstanden:D

• Saali zämä :D Beitrag #30
Servus und viel spaß hier

• Saali zämä :D Beitrag #31
Herzlich willkommen und viel Spaß hier :wave:

@Ronny
Ich auch :D :p

• Saali zämä :D Beitrag #32
Jo, denn au no es hoi zäme us em Baselbiet:) Zeuge mer's em grosse Kanton 8)

• Saali zämä :D Beitrag #33
Olla seniora.....285PS lecker

• Saali zämä :D Beitrag #34
Es Hallo au us de Zentralschwiz :wave:
Gli semmer als Schwizer e de Öberzahl do :D
sogar en Lozääärner :D is ja mal goil.

yup yup... 285PS...keine Ahnung, ob ich denen gewachsen bin :astonish:
hab ich auch schon für das Fahrsicherheitstraining angemolden *sicher ist sicher*... und ich will ja nicht, dass es nachher heisst "Frau am Steuer, Ungeheuer".

Danke für eure wilkommensgrüsse :)

EDIT (autom. Beitragszusammenführung) :

Ja guet mit 21 sones gschoss under em allerwärtiste.. isch scho chli krass..
wemmer bedenkt dasi sit 20gi mis erste und bisher einzige auto(opel corsa) fahre.. =) aber ebe, bi mir ischs au bald sowiit... juuuhuuu..
gruess
jop...:astonish:
Han mit 18ni en CRX poschtet und nach ca. 3 Mönet ischer scho wido kaputt gsi... (innerhalb vo dene 3 Mönet hani sooo vill i de müese investiere)... drum hani mer gseit, dass ich niemeh so es "billigs" alt Auto zuetue...wenn denn lieber öppis Richtigs, woni nume de Service mue zahle und de rest iO isch :D

joooah...und etzte wird mir die Glegeheit abote, de neu Streetcopra z'neh (zumene unglaubliche Priis)....do chani nöd nei sege :very_hap: :very_hap:

Zuletzt bearbeitet:
  • Saali zämä :D Beitrag #35
hallo

• Saali zämä :D Beitrag #37
auch von mir ein willkommen

@rest

ich weiß gar net warum ihr euch beschwert :D
als schwob hat man es da leichter, wir können alles ausser hochdeutsch :D

• Saali zämä :D Beitrag #38
Härzlech Willkomme :)

Gruess

• Saali zämä :D Beitrag #39
Herzlich willkommem. Also ich wäß ja net was ihr da schreibt. Was is donn des für en dialekt?

• Saali zämä :D Beitrag #40
Verschiedene Varianten vom CH Deutsch ;)

Thema:

Saali zämä :D

Saali zämä :D - Ähnliche Themen

Yannick´s Leon FR ST 2,0TDI Projekt: Hallo zusammen, gerne würde ich euch meinen Leon FR ST 2,TDI Handschalter vorstellen. Diesen habe ich Ende August 2019 als Jahreswagen bei Seat...
Die ersten 3.000km | Cupra Leon 1.5 eTSI: Hallo zusammen, nachdem ich meinen alten 5F vor kurzem gegen einen neuen KL mit dem 1.5 eTSI getauscht habe und mich um einen möglichst...
Rundreise mit dem TGI über D-PL-UA-D: Hallo in die Runde, habe meinen Seat Leon TGI kurz vor Ostern diesen Jahres bei Josten mit 9 km an Bord abgeholt. Mittlerweile habe ich schon die...
Einen wunderschönen guten Tag :): Hallo, ich wollte mich dann auch mal vorstellen. Ich bin seit Dienstag (16.12.)eine mehr als stolze Besitzerin eines Seat Leon SC I-Tech. Ich hab...
Ein Neuer St Cupra Fahrer aus Düsseldorf stellt sich vor: Guten Morgen zusammen, ich bin der Neuer hier und möchte mich an dieser Stelle einmal vorstellen. Mein Name ist Manuel, ich bin 30 Jahre alt und...
Oben