Zuwachs aus der Schweiz :)

Diskutiere Zuwachs aus der Schweiz :) im Newbie & Goodbye Forum im Bereich Andere Themen; Heya, Willkomme au vo minere Siite, bin zwar ein 1P'ler aber es fründlichs Hallöchen sött mer doch sicher no erlaubt sii :-) Gruess us em...
  • Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #21
Heya,

Willkomme au vo minere Siite, bin zwar ein 1P'ler aber es fründlichs Hallöchen sött mer doch sicher no erlaubt sii :)

Gruess us em Lozärner Seetal

Era

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #22
aaaaaaaaiiii guuuuuuudee und willkommen an board

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #23
  • Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #24
Naja... Weisch jo säuber, was me über Zürcher seit. Und wenni mini Erfahrige mit de Zürcher so chli vergliche dermit... Isch haut scho chli meh aus gar nüt dra.. ;) Aber easy, vo mir us darfsch do blibe... :D

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #25
Naja... Weisch jo säuber, was me über Zürcher seit. Und wenni mini Erfahrige mit de Zürcher so chli vergliche dermit... Isch haut scho chli meh aus gar nüt dra.. ;) Aber easy, vo mir us darfsch do blibe... :D

hehe :) joa guet stadtzürcher sind alls zeme idiote :) aber öper vo usserhalb chamer dermit nit vergliiche ;)

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #26
"die spinnen doch die schweizer". Ich hasse de kantönligeist, das isch eifach schwachsinn sorry. Öpis woni mi sogar schäme für d schwiiz, mi hocked all im gliche boot.
aber we show of force schön seid, eine wo usserhalb vo züri chund chasch ned mid zürcher vergliche!

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #27
super Statement :D stimmi gad zue ;)

Ahjo, füeged mi doch im MSN zue wenner hend ^^ de chamer sich dert au chlei ustuusche wer luscht het ;)

Zuletzt bearbeitet:
  • Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #28
Da bin ich glicher meinig mit stadt zürcher und anderne... min heimatort isch im GR bin aber scho s ganz läbe in züri (also usserhalb vo de stadt). und ich persönlich mide die stadt wies nume gat.....

jo msn isch e gueti idee ;-)

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #29
LOL.. Dir sit mr lustigi Vögu... :D Ganz näbebii: Mi Heimatort isch im Zürcher Oberland.. Schäme mi auso scho bitzli derfür... :laughing:

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #30
LOL.. Dir sit mr lustigi Vögu... :D Ganz näbebii: Mi Heimatort isch im Zürcher Oberland.. Schäme mi auso scho bitzli derfür... :laughing:

ztzt .... Züri Oberländer si super lüüt :D hehe

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #31
Ich bin Emmentaler, dh Gebürtig.....Eifach e BÄRNER!!!

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #32
wau :D doch na es paar schwiizer hie :D hehe :) mhm emmentaler ... xD ah doch ke chääs :D heheheh

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #33
ich gsee scho es bestaat diskusionsgrundlag, da mues mal es schwiizer träffe häre :D

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #34
ich gsee scho es bestaat diskusionsgrundlag, da mues mal es schwiizer träffe häre :D

Da chani mich aber mit miim doch nit blicke laah xD de isch doch no voll original xD ....

aber wär scho na intressant sowas :) .. oder eifacht mal en Grill Plausch wenn de summer endli mal da isch ?

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #35
Hatten wir schon öfters mal geplant, allerdings bekommen die Schweizer den ***** nedd in die Höhe. Das Ganze endete meistens mit 2 -3 CH Autos und 4 -5 die aus Deutschland kommen. Für die war es kein Problem, 200 km zu fahren, für die Schweizer waren 40 km schon zu viel....

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #36
Ich denke dass nicht die 40km das problem waren... sondern eher die vielen neuen gesichter... im forum ist das schreiben und kommunizieren einfacher als von angesicht zu angesicht...

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #37
ah dem kann ich mich schon annehmen :) habs schon paarmal geschafft communitys zusammenzubringen :) man siehe xD

dt schwizer kriege ihre ***** scho hoch muesch luege :D

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #38
So i muess jetzt mi Senf au mol drzue geh und Hallo säge, es het au no dr eint oder dr ander usem Norde im Forum.
Und Lieschtel isch dir jo mittlerwile bekannt. :D

I dem Sinn vill spass und immer schön Knitterfrei blibe

Gruess Ale

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #39
So i muess jetzt mi Senf au mol drzue geh und Hallo säge, es het au no dr eint oder dr ander usem Norde im Forum.
Und Lieschtel isch dir jo mittlerwile bekannt. :D

I dem Sinn vill spass und immer schön Knitterfrei blibe

Gruess Ale

hehe jop liestal und umgebig isch mer gnue bekannt :D

und messi ;)

• Zuwachs aus der Schweiz :) Beitrag #40
Ebefaus es Hoi us Solothurn :) :wave:

Vöu spass hie im Forum

Gruess

Thema:

Zuwachs aus der Schweiz :)

Oben