Technical Question : How to get front hood check working on 1J5 920 846C

Diskutiere Technical Question : How to get front hood check working on 1J5 920 846C im 1M - Tipps & Tricks Forum im Bereich Der Leon 1; Hi to all, this is my problem: i've succesfully installed a full-fis sport edition tacho (1J5920846C) on my leon, but i can't get the open front...

M206

Reaktionen
0
Hi to all, this is my problem:
i've succesfully installed a full-fis sport edition tacho (1J5920846C) on my leon, but i can't get the open front hood check working..:(
we used can gateway 000006 and all the other 4 doors + rear hood works fine.:]

i've already check my engine box and
i found out that i've the sensor!!I phisically saw it.

furthermore, i've tried to close the car with my anti-thief system with the front hood open, and the orange direction lights didn't blink..after that, i've tried to close with everything (4 doors + 2 hoods) well closed and (like usually) the direction lights blinked!!

so i've established that i've the sensor!!:]

the problem maybe could be that it isn't connected to the CCM..or maybe it arrives to CCM but there isn't a connection between the CCM and the tacho..?(

a friend of mine talk me about a spanish guide where it shows that there is to connect some pin from the CCM to the tacho...?(

If i found it i'll post it here..=)

edit:

here's what i found:

check the pin 22 on the green connector.you have to connect it form the T15/5 switch cowling =>T2d/2 => FIS T32 green/22 ?( ?(

Thanks for your help..:)

byez!

Zuletzt bearbeitet:
23.02.2007

Anzeige

Gast

Thema:

Technical Question : How to get front hood check working on 1J5 920 846C

Technical Question : How to get front hood check working on 1J5 920 846C - Ähnliche Themen

• Cupra Front

Cupra Front: Hallo zusammen, jetzt ist es passiert, grüne Ampel, Vordermann bremst, Treffer! Nach deutschem Recht: wer auffährt hat Schuld....... Da ich jetzt...
  • Top Sport Front Blenden abmachen?!?

Top Sport Front Blenden abmachen?!?: HI! Ich mach nochmal nen tgread auf weil ich glaube das das net in den anderen von mir mit der Swra gehört! Also ich möchte bei der Top Sport...
  • SWRA Bei TS Front

SWRA Bei TS Front: Hi! Ich habe mir vor kurzem eine ts front gekauft und will diese nun an meinen Leon Sport machen!Ich habe Eine Scheinwerferreinigungsanlage in...
  • Front mit einseitigem Loch

Front mit einseitigem Loch: Hi hab meinen Leon jetzt seit ner Woche, und weis auch woher das Loch kommt welches es nur einmal gibt: LLK ;) Aber besser aussehen tut es...
  • Wie sieht eure Front aus? (TS4, normale Front)

Wie sieht eure Front aus? (TS4, normale Front): Hi! Ich hab mal ne Frage: ich hab festgestellt, dass bei meinem Löwen (TopSport 4, 1.8l 20vt) bei der normalen Schürze vorne in der Lippe auf der...